Retourafspraken

Mocht er een probleem ontstaan met je bestelling, neem dan contact met ons op via info@besilk.nl. Dan gaan we samen kijken hoe we het probleem het beste kunnen oplossen. 

Natuurlijk heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van het herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@besilk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Om je pakket aan te melden om te retourneren, klik op https://ontharendoejezelf.shipping-portal.com/returns/procedure/parcel/

Klacht

Ben je serieus ontevreden over onze producten en diensten van de webwinkel, dan nodigen we je uit om je klachten kenbaar te maken via info@besilk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via platform van de Europese Unie.